Lifestyle   »   Forma i zdrowie   »   Aktywność fizyczna dla zapracowanych

Forma i zdrowie

rss

Aktywność fizyczna dla zapracowanych

2013.01.11//  D. Kwiecień
Nie ma chyba faceta, który nie chciałby być posiadaczem dobrze zbudowanej sylwetki. Nie zawsze jednak mamy szansę, by to osiągnąć. Praca i rodzina zabierają nam sporo czasu i wydaje się, że jesteśmy na z góry przegranej pozycji. Nic bardziej mylnego! Wystarczy wprowadzić kilka kosmetycznych zmian do swojego harmonogramu, by poprawić wygląd, być zdrowszym i cieszyć się lepszym samopoczuciem!
Aktywność fizyczna, gdy jest się zapracowanym i nie ma czasu
Aktywność fizyczna, gdy jest się zapracowanym i nie ma czasu
Aktywność fizyczna, gdy jest się zapracowanym i nie ma czasu

Zacząć powinniśmy od przestawienia budzika o pół godziny wcześniej. Po co nam to? Otóż ten dodatkowy czas pozwoli nam na uprawianie porannego joggingu. Dzięki temu nasze ciało będzie wyglądać lepiej, a my szybko się rozbudzimy, co wpłynie na wydajność naszej pracy. Ma to również inną, bardzo ważną zaletę. Mężczyźni, którzy wcześniej mieli rozbrat z aktywnością fizyczną, często wstydzą się wyjść z domu i zacząć biegać. Wczesnym rankiem w parku trudno jest znaleźć ludzi, więc zdecydowanie łatwiej jest się przełamać.
Aktywność fizyczna, gdy jest się zapracowanym i nie ma czasu
Aktywność fizyczna, gdy jest się zapracowanym i nie ma czasu
Aktywność fizyczna, gdy jest się zapracowanym i nie ma czasu

Jogging mamy już za sobą i udajemy się do pracy. Jeśli nasze biuro znajduje się stosunkowo blisko, warto zostawić samochód pod domem i wykorzystać własne nogi jako środek transportu. W cieplejszych porach roku można również zdecydować się na jazdę na rowerze. Gdy dotrzemy do biura, a nasze miejsce pracy nie znajduje się na parterze, powinniśmy zrezygnować z windy i wykorzystać schody. To również doskonała forma treningu!
Przeczytaj także: W zdobywaniu seksualnych szczytów pomoże Ci wspinaczka »Warto także rozejrzeć się po okolicy naszego miejsca pracy. Może w pobliżu jest basen albo siłownia, z której moglibyśmy skorzystać wracając do domu. To zaoszczędziłoby sporo czasu i zaowocowało jeszcze lepszymi efektami. Jeśli jednak brak jest takich miejsc w okolicy, to nie warto załamywać rąk. Wystarczy zabrać do pracy mały zestaw hantli i korzystać z niego podczas przerwy. Leniwi zapewne stwierdzą, że tak krótki trening nie ma najmniejszego sensu. My jednak uważamy inaczej. Od nic nie robienia nasza sylwetka nie poprawi się w żadnym stopniu. Natomiast gdy poćwiczymy chociaż kilka minut dziennie, to efekty będą zdecydowanie lepsze.
Aktywność fizyczna, gdy jest się zapracowanym i nie ma czasu
Aktywność fizyczna, gdy jest się zapracowanym i nie ma czasu
Aktywność fizyczna, gdy jest się zapracowanym i nie ma czasu

Praca już zakończona i możemy spokojnie udać się do domu. Wieczór nie oznacza jednak aktywności fizycznej. Po spędzeniu czasu z rodziną, warto też zadbać o samego siebie. Starajmy się jeść kolację dość wcześnie, by móc udać się po niej na spacer. Każda porcja ruchu zrobi nam dobrze, a wieczorna przechadzka po okolicy to sama przyjemność. Dzięki takiej aktywności fizycznej z pewnością zaśniemy o wiele łatwiej, a nasz sen będzie lepszy. W efekcie będziemy wyspani, co wpłynie na nasze samopoczucie następnego ranka.
Przeczytaj także: Testosteron - przepis na wydajną produkcję męskiego hormonu »Tak naprawdę tłumaczenie swojego zaniedbania brakiem czasu jest najzwyklejszą wymówką. Jak widać wcale nie potrzeba go tak dużo, by wprowadzić do swojego życia więcej aktywności fizycznej i poprawić samego siebie. Trzeba po prostu chcieć!
Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Zwiedzanie okolic jeziora Salton Sea



Wpisz kod


Aby komentować pod stałym nickiem - lub zarejestruj.
Komentarze do:
Aktywność fizyczna dla zapracowanych
 / 
Komentarze do: Aktywność fizyczna dla zapracowanych
kolega1975 pisze:

Oprócz ćwiczeń ważna jest też dieta.Chodzi mi o zdrową,ekologiczną żywność,bez zbędnych dodatków.:oleje lniane,rzepakowe,z wiesiołka,z pestek dyni.Spożywam i polecam innym,są naprawdę niezastąpione.

 / 
Komentarze do: Aktywność fizyczna dla zapracowanych
Strongman pisze:

dla osob o siedzącym trybie zycia i pracy dieta jest bardzo wazna, ale aktywnosc fizyczna wg mnie jest na pierwszym miejscu, bo bez aktywnosci spowalniamy metabolizm i tyjemy. Najszybciej mozna wziac sie za bieganie, kupic dobre buty żeby na poczatku nie zrobic sobie zadnych kontuzji, polecam New Balance 980 i w drogę :)

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Extreme



Do góry  //  Lifestyle   »   Forma i zdrowie   »   Aktywność fizyczna dla zapracowanych