2013.12.18// D. Jędrzejewska
„Farrell” to marka męskiej odzieży stworzona przez słynnego, popowego piosenkarza – Robbiego Williamsa. Pierwszy raz na rynku pojawiła się w 2011 roku, jednak szybko musiała zmierzyć się z niemałymi problemami. Jesienią tego roku Robbie Williams był zmuszony ogłosić bankructwo swojej męskiej linii i choć wydawało się, że to już koniec – nagle ktoś przyszedł na ratunek. Peter Jones, gwiazdor programu Dragon’s Den, a przede wszystkim słynny, brytyjski biznesmen stwierdził, że losy marki Williamsa można odwrócić i wykupił aż 50% firmy.
Teraz „Farrell” kontynuuje sprzedaż, pojawiając się na rynku z nową, bardzo męską kolekcją na zimę. I choć nie ogłoszono jeszcze przyszłego kierunku, w którym będzie podążać marka, na razie da się zauważyć kontynuację poprzednich działań. Jakie są założenia Robbiego Williamsa? Jego pomysł na modę to staroświeckie, brytyjskie wartości – „uczciwość, prawość i sens bycia mężczyzną”, czyli połączenie nowoczesnego stylu i staroświeckiego krawiectwa. Nowa kolekcja cieszy oczy elegancją i wyrafinowaniem. Czy spodoba się potencjalnym klientom? Czas pokaże.