Lifestyle   »   Moda i styl   »   Go Forth! Levi's inspiruje do pozytywnych zmian na świecie!

Moda i styl

rss

Go Forth! Levi's inspiruje do pozytywnych zmian na świecie!

2011.09.27//  Artykuł sponsorowany
W tym sezonie Levi's® wystartował z pierwszą w swojej 138-letniej historii globalną kampanią ‘Go Forth’. Inspirowana siłą młodych ludzi wprowadzających pozytywne zmiany na świecie, ‘Go Forth’
i jej motto uderzają w nowoczesny, konsumencki sentymentalizm podkreślając, że czasy w których żyjemy nie są łatwe, ale są to nasze czasy - „Now is our time” - „Teraz nadszedł nas czas"!
Go Forth! Levi's
Go Forth! Levi's
Go Forth! Levi's

Go Forth! Levi's
Go Forth! Levi's
Go Forth! Levi's

W całej historii marki - zaczynając od kulturalnej rewolucji lat 50-tych i 60-tych, aż po rewolucję informacyjną i technologiczną nowego milenium - dżinsy Levi’s® utożsamiane były z nieustającym rozwojem oraz kroczącymi wraz za nim zmianami. ‘Go Forth’ silnie nawiązuje do dziedzictwa marki, ale przede wszystkim celebruje współczesnych Pionierów, którzy budują nową, lepszą przyszłość! Idea ‘Go Forth’ powstała w oparciu o filozofię oraz o to co obecnie jest istotne dla młodych ludzi. Główną inspiracją jest ich pionierskość i wiara, że mogą zmieniać świat na lepsze!
„Młodzieńczy optymizm i energia są podstawą naszego DNA i wartością, która łączy ludzi na całym świece” - Robert Hanson, dyrektor generalny marki Levi’s®. „Go Forth’ to coś więcej niż tylko marketingowe idee, mamy nadzieję, że będzie to przede wszystkim impuls inspirujący ludzi do działania! Teraz, bardziej niż kiedykolwiek świat potrzebuje ludzi o pionierskim duchu, którzy wierzą, że nie ma rzecz niemożliwych. Dla dzisiejszej młodzieży, optymizm jest potęgą!” – dodaje Hanson.

Go Forth! Levi's
Swoją premierę ‘Go Forth’ miał miejsce na początku sierpnia na berlińskich targach Bread & Butter. W Berlinie również odbyły się specjalne warsztaty druku Levi’s®Print Workshops otwarte dla wszystkich zainteresowanych! Każdy mógł ozdobić swoje ubrania według własnego pomysłu! W kolejnych miesiącach poprzez „Go Forth” i program wspierający zrównoważony rozwój na świecie każdy bezpośrednio może zaangażować się i wprowadzać pionierskie, pozytywne zmiany. Kampania ma być inspiracją dla kolejnych projektów marki na rok 2012 i lata późniejsze.

“Bez względu na to w jakim miejscu na świecie się znajdujesz, młodzieńczy duch i pionierska energia to hasła, które pobudzają do działania” podkreśla Rebecca Van Dyck, dyrektor do spraw marketingu dla marki Levi’s®. “Przez ponad wiek zarówno kobiety jak i mężczyźni dokonywali niesamowitych rzeczy nosząc swoje dżinsy Levi’s®. Nasza marka zawsze była katalizatorem zmian. Chcemy by Klienci opuszczali nasze sklepy nie tylko z nową parą dżinsów Levi’s® ale także z dawką inspiracji, aby byli ludźmi pełnymi energii i zdeterminowanymi do tworzenia nowego, lepszego świata.”- dodaje Van Dyck.
Ten 60-sekundowy film ukazujący sceny z niemieckich krajobrazów, od Berlina aż po Morze Bałtyckie przedstawia prawdziwych Pionierów! Wszystko to po to by przesłać nadzieję i zarazić pozytywną energią motywującą do działania! Spot inspirowany jest poematem “The Laughing Heart” amerykańskiego poety
i powieściopisarza Charlesa Bukowski’ego.

Teraz nadszedł nasz czas! Go Forth!

Levi’s® Kolekcja Jesień 2011
Uczucia optymizmu i młodzieńczej energii towarzyszące kampanii ‘Go Forth’ przenoszą się także na jesienną kolekcję marki Levi’s® dostępną w sklepach późnym latem. Kolekcja jest ucieleśnieniem typowego amerykańskiego stylu, wykonana z dbałością o każdy szczegół. Kluczowe męskie kroje obejmują zarówno spodnie typu „slim” i „skinny” jak i nogawki proste i lekko rozszerzane ku dołowi. W spodniach zastosowano innowacyjną technologię Water<Less™ wprowadzoną przez markę Levi's ® w styczniu 2011 roku. Ponadto udoskonalono kroje i stworzono udoskonalone wykończenia za pomocą wybielania, nadającego spodniom lekko znoszony look (tak zwane techniki stonewashing oraz hand sanding) oraz z wykorzystaniem żywicy połączonej z woskiem.

Kobieca linia w kolekcji jesiennej to kontynuacja i poszerzenie rewolucyjnego systemu krojów Levi’s® Curve ID, wprowadzonego jesienią 2010 roku. System opiera się na kobiecych kształtach nie rozmiarach, oferując cztery typy spodni zgodne z czterema typami kobiecych sylwetek: Slight, Demi, Bold i Supreme Curve. W kolekcji wykorzystano nowe wykończenia od głębokiej czerni poprzez odcienie indygo aż po lekko sprany look. Wszystkie wykończenia będą dostępne zarówno w wersji Classic jak i Modern w szerokiej gamie krojów.
Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Zwiedzanie okolic jeziora Salton Sea

Źródło: Levi's


Wpisz kod


Aby komentować pod stałym nickiem - lub zarejestruj.
Komentarze do:
Go Forth! Levi's inspiruje do pozytywnych zmian na świecie!

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Motoryzacja

W dziale Extreme

W dziale High-Tech



Do góry  //  Lifestyle   »   Moda i styl   »   Go Forth! Levi's inspiruje do pozytywnych zmian na świecie!