2014.01.24// D. Jędrzejewska
Okulary stają się coraz modniejsze. Obecnie na rynku obserwujemy zatrzęsienie coraz to bardziej pomysłowych i stylowych modeli oprawek, które bezsprzecznie dodają charyzmy i charakteru ich właścicielom. Rewelacyjnie w ten trend wpisują się produkty dwóch marek, które w tym roku postanowiły połączyć swoje siły. Przedstawiciele belgijskiej firmy Theo oraz japoński producent oprawek FACTORY 900 właśnie ogłosili współpracę. Inspiracją dla najnowszej kolekcji, która powstała z tej modowej kooperacji, są historyczne i kultowe już okulary w stylu Onassis, rozsławione przez ikonę dobrego gustu, Jacqueline Kennedy. Męskiej ich wersji nadano nazwę Kamikaze, by podkreślić kraj pochodzenia jednego z producentów.
Czym charakteryzują się unikalne oprawki Theo x FACTORY 900? Przede wszystkim silnym, prostolinijnym kształtem ramy, wyrazistymi kolorami i charakterystyczni otworami po bokach. Obie marki od lat specjalizują się w przesuwaniu granicy w tworzeniu unikalnych i innowacyjnych projektów w obrębie okularów. Korzystając z unikalnych technologii i wyobraźni, każda ich kolekcja wygląda inspirująco i zmienia nasze stereotypowe postrzeganie okularników.